Documenten Keurmerk Fysiotherapie Entreevisitatie 2025

Beste praktijk,

Op deze pagina treft u de documenten voor de voorbereiding van uw Keurmerk Fysiotherapie Entreevisitatie aan. Zoals u hebt kunnen lezen in de Keurmerk Fysiotherapie Entreevisitatie visitatiewijzer bestaat de Keurmerk Fysiotherapie Entreevisitatie uit 2 varianten. Inmiddels heeft u een keuze gemaakt welke variant bij u op de praktijk uitgevoerd zal gaan worden.

Hiernaast treft u per variant (en per onderdeel) de benodigde documenten. Wij willen u verzoeken om minimaal 14 dagen voorafgaand aan uw Keurmerk Fysiotherapie Entreevisitatie de volgende documenten aan ons retour te sturen, via hca@healthcareauditing.nl.

  • Variant 1 (Online Assessment + praktijkbezoek)

    Ter voorbereiding op het Online Assessment:

    -Keurmerkregistratienummer overzicht. Let op dit zijn twee tabbladen.

    -Online Assessment Vragenlijst

    Ter voorbereiding op het Praktijkbezoek:

    -Praktijkvragenlijst (PvL) na Online Assessment

  • Variant 2 (all-in one)

    Ter voorbereiding op de all-in one variant:

    -Keurmerkregistratienummer overzicht. Let op dit zijn twee tabbladen.

    -Praktijkvragenlijst (PvL) all-in one

Tijdens de dag van de Keurmerk Fysiotherapie Entreevisitatie vragen wij u de volgende documenten en gegevens paraat te hebben. Deze hoeft u niet ter voorbereiding aan ons toe te sturen:

  • Medewerkersvragenlijsten;

  • Inlog gegevens van het dashboard KNGF/LDF voor het inzien van de data (indien aanwezig);

  • Uitzet percentage en respons percentage van de Prem (meest recent overzicht);

  • Beleidsdocumenten;

  • Behandel Index gegevens.

Mocht u vragen hebben over uw voorbereiding, dan helpen wij u graag. U kunt contact met ons opnemen via hca@healthcareauditing.nl.

Variant 1

Documenten Online Assessment

Documenten Praktijkbezoek na Online Assessment

Variant 2

Documenten all-in one