Documenten Keurmerk Fysiotherapie Entreevisitatie 2025
Beste praktijk,
Op deze pagina treft u de documenten voor de voorbereiding van uw Keurmerk Fysiotherapie Entreevisitatie aan. Zoals u hebt kunnen lezen in de Keurmerk Fysiotherapie Entreevisitatie visitatiewijzer bestaat de Keurmerk Fysiotherapie Entreevisitatie uit 2 varianten. Inmiddels heeft u een keuze gemaakt welke variant bij u op de praktijk uitgevoerd zal gaan worden.
Hiernaast treft u per variant (en per onderdeel) de benodigde documenten. Wij willen u verzoeken om minimaal 14 dagen voorafgaand aan uw Keurmerk Fysiotherapie Entreevisitatie de volgende documenten aan ons retour te sturen, via hca@healthcareauditing.nl.
Variant 1 (Online Assessment + praktijkbezoek)
Ter voorbereiding op het Online Assessment:
-Keurmerkregistratienummer overzicht. Let op dit zijn twee tabbladen.
-Online Assessment Vragenlijst
Ter voorbereiding op het Praktijkbezoek:
-Praktijkvragenlijst (PvL) na Online Assessment
Variant 2 (all-in one)
Ter voorbereiding op de all-in one variant:
-Keurmerkregistratienummer overzicht. Let op dit zijn twee tabbladen.
-Praktijkvragenlijst (PvL) all-in one
Tijdens de dag van de Keurmerk Fysiotherapie Entreevisitatie vragen wij u de volgende documenten en gegevens paraat te hebben. Deze hoeft u niet ter voorbereiding aan ons toe te sturen:
Medewerkersvragenlijsten;
Inlog gegevens van het dashboard KNGF/LDF voor het inzien van de data (indien aanwezig);
Uitzet percentage en respons percentage van de Prem (meest recent overzicht);
Beleidsdocumenten;
Behandel Index gegevens.
Mocht u vragen hebben over uw voorbereiding, dan helpen wij u graag. U kunt contact met ons opnemen via hca@healthcareauditing.nl.